tiistai 7. elokuuta 2012

Syksy on tulossa.

Se on jännää, miten heti heinäkuun vaihtuessa elokuuksi ilma muuttuu täysin toisenlaiseksi. Aamuisin ja iltaisin ilma on kirpeän raikas. Vesisade on kylmää ja rummuttaa ikkunoita ihan eri tavalla. Öisin on pimeää. Minun lempivuodenaikani.

what to knit this fall

Tutkin viikonloppuna lankalaatikkojani ja valitsin sieltä sellaisia lankoja, joita haluaisin neuloa nyt syksyllä. Aika selkeästi noista langoista näkee, että mikä on syksyn teemaväri: punainen ja marjanpunainen, olipa se marja kirsikka tai vadelma. Noista tulee yksi neuletakki, yksi neuleliivi, yksi pitsihuivi ja yksi myssy.

Olen saanut myös valmiiksi toisen kisatyön:

Colfax shawl

Parempia kuvia sitten ajallaan. Huivi on kuitenkin aivan ihana ja tuo kuva ei tee sille oikeutta.

Ps. Nyt on tapahtunut jotain aivan ihmeellistä. Minä ostin Novitan uusimman ohjelehden! Siinä on tosi kivoja ohjeita, kuten virkatut pöksyt. Ne minä ainakin toteutan.

6 kommenttia:

Peikkotyttö kirjoitti...

Oi mitä herkkuvärejä! :P

Emma kirjoitti...

Upeita punaisia, nappaisin nuo kaikki langat heti! Huivikuvia odotellessa :)

Neulisti kirjoitti...

Houkuttelevia värejä! Itsekin olen syksyihminen. Joka vuosi on ihan parasta nähdä kesän kääntyvän syksyksi. Jotenkin syyssateissa on sellaista hohtoa, joka kesän kuuroista puuttuu. :)

Emmanuelle kirjoitti...

Peikkotyttö: Eikös olekin! :)

Emma: Toivottavasti ensi viikolla saan kuvattua huivin.

Neulisti: Kiva että joku muukin on samaa mieltä. Syyssateet ovat ihania. :)

berenike kirjoitti...

Ihana huivi! Mikä väri, tosi täyteläinen!

Emmanuelle kirjoitti...

berenike: Kiitos! :)